دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

...یکیم از دیوار پرید!!!

خدا جونم واقعا شکرت.

یعنیا دمت گرم.

بابا جون من تو این همه گرفتاری این دیپ دپرشن چیه دیگه.

ولی عجب دردیه ها.از اون وقتایی که خودتم نمیدونی چته وقتیم یکی ازت میپرسه میمونی بگی آخ کجام!!!

ولی بازم ایول به خداییت خوبه پاک و طاهر ایدز نگرفتم والا!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
م چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام
عوضش بعد میای سر حال!!!

فرشته چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ http://faaaaz.blogfa.com

================================= =======
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================
سلام خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید.

فهیمه چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

من که چیزی از این پستت نفهمیدم

SOS جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ

BaBa to dige ki hasti?

مهسا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://khaneh-dosti.persianblog.ir/

دوستت دارم یک عالمههههههههههههههههه

آریانا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

الان در چه حالی سارا؟

آریانا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ

راستی تو از نهال خبر نداری ؟یه بار آدرس وبلاگ جدیدشو برام گذاشت ولی اونم که حذف کرده..

مهسا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://khaneh-dosti.persianblog.ir/

یعنی چی شدی؟ من نمی فهمم مشکل چیه؟ چرا انقدر گنگ هر چند من مخم گنگ شده شکی نیست

سعید یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://saeedmoradi2179.blogfa.com

سلام.وبلاگ جالبی دارید
لطفا یک سری به وبلاگ ما هم بزنید و اگه براتون جالب بود ما را لینک کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد