دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

Body of lies


زرنگ میشوییم!!!!

اینکه فوری وفوتی دوباره اومدم برا اینه که بگم دیشب چی شد.

فیلمش خیلی قشنگ بود.

اما....اگه از اون دسته از انسانهای فرهیخته هستین که ...وز رو به شقیقه ربط میدین و با کوچکترین حرکتی رگ مسلمونیتون بالا میزنه بهتره این فیلم رو نبینین.

چون محور فیلم در مورد گروه های تندرو مسلمون و ترورهاییه که میکنن.(و اگه بگم به خودشون و مسلمون های دیگه رحم نمیکنن شما فحشم میدین.)


تو فیلم از ایرانی ها و خوب یا بد بودنشون هیچ حرفی نیست.فقط اینکه دیکاپریو از گلشیفته میپرسه تو ایرانی هستی ؟؟؟؟اون میگه بابام ایرانی بوده.

اسم گلشیفته در تیتراژ چهارمین اسمیه که رو پرده میاد.

غیر از نقش گلشیفته فیلم هی نقش درخشان دیگه زن نداره.

شما در فیلم زنی که دیالوگ طولانی مدت داشته باشه نمیبینین و فکر میکنم این خیلی مهمه که گلشیفته اون نقشو داره.

در فیلم بصورت غالب با حجاب نشون داده میشه غیر از یه جا.اون قسمتی که دیکاپریو میاد تا با خواهر گلشیفته آشنا شه.(خود اسلام هم میگه یه نظر حلاله دیگه.)اونجا یه لچک کوچولو مثل یاماکا سرشه.



سوگلی جونم من نمیدونم هطوری میخوای فیلم رو آنلاین بخری؟؟؟؟

چون از اکران فیلم هنوز یک هفته هم نگذشته.

من خودم ایران خیلی از فیلم های جدید رو دیدم ولی نه فیلمی که در حال اکران باشه.به هر حال آدرس بده من هم برم بخرم.  

 

بعدا نوشتم: 

 

بچه ها این آدرس سایت با میل برام اومد.ظاهرا این فیلمو داره.  

http://www.irmc.ir/Card/index.php?direct=1&checker=1&Owerview=0&vendors=51080075&ref=

Lost


مدتهاست داری با خودت فکر میکنی.به چی؟؟؟؟خودت هم نمیدونی؟؟؟

انگار که به صبح از خواب بیدار شدی و دیدی مثل این سریال که اکثر بلاگرهارو شیفته کرده(خداییش نمیدونم چی داره که شما دوسش دارین اینجا که تو رنکینگ سریالهای معمولیه.)لاست .تو هم تو دنیای خودت گم شدی.

مشکلت یه خورده با اونا فرق داره میدونی کجایی. نمیدونی چرا؟؟؟؟حالا باید چی کار کنی؟؟؟؟






چند وقته دارم فکر میکنم من دارم لوز مای مایند میشم یا دنیای من داره با این سرعت فرو میریزه؟؟؟؟



در این راستا برای بهتر کردن حال خودمان.میخواهیم خودمان و دوست جانمان و علی جانمان رو کشان کشان به سینما برده و هنر نمایی هموطن خوشگلمان را دست جمعی تماشا کنیم.



راستی اگه اهل کتابین میخوام یه کتاب محشر رو که منو یه دوهفته حسابی مشغول کرده بود بهتون معرفی کنم.اسمش قصر شیشه ایه.نوشته جانت والز.

انقدر این کتاب جایزه از روزنامه های مختلف گرفته که باورتون نمیشه.



نمیدونم ایران از کجا میتونین تهیه کنین.شرمنده حتی نمیدونم ترجمه شده یا نه.


ولی اگه نشده به گیلاس توصیه میکنم ترجمش کنه.



راستی من خوبم.فقط گم شدم.نگران نباشین زودی پیدا میشم.شایدم شدم که اومدم نوشتم.

به هر حال خوبم.

فکر کنم........

Love is All or All is Love

نمیدونم چرا هر وقت یه فرصتی میشه ومن با علی در مورد تمام سالایی که گذشته وخاطراتمون حرف میزنیم بعدش من باید خودمو با این آهنگ مارک آنتونی خفه کنم؟؟؟؟؟




دیشب کلی با هم در مورد این که چی شد اصلا حرف زدیم.جالبه که خودمون اونوقت نفهمیدیم چی شد.اصلا شاید یه روز یه کتاب از اینا نوشتم و اسمشو گذاشتم خاطرات و خطرات!!!(خیلی هطرناکه حسن)



بابا این سریال چیه روز حسرت.به قول گیلاس این افسانه خانم با این آرایشش.در ثانی  والا من که نفهمیدم این چه لیسانس الهیاتی داره که اینقدر تعطیله؟؟؟؟

ما که اسلام شناسیمونو بعد از دوره دبیرستان ماچیدیم و کنار گذاشتیم تا دو تا صحنه دیدیم فهمیدیم چیه و کجاست اونوقت ایشون با این همه کمالات نفهمیدن؟؟؟؟


خدا کنه بزنگاه زودتر شروع شه که ما اینو نبینیم.(بگو خب نبین.مریضی میبینی که انتقاد کنی؟؟؟)



اصلا من اومده بودم برا ترکوندن لاو ببین چی شد.از اونجایی که من نمیتونم بگم این رو ببینین تصمیم گرفتم لیریک آهنگ رو بذارم تا ببینین این چیه که منو دیوونه کرده. 

 

 Love is All

 

When you hold me like this    
so many memories fill my eyes
the first time we kissed
the times we nearly said good-bye
but still here we are
tested and tried and still true
and stronger than we ever knew

Love is all
the laughter and the tears that fall
the mundane and the magical
love is all
all is love
the careless word, the healing touch
the getting and the giving of
all is love
there’s a me you’ve always known
the me that’s a stranger still
the you that feels like home
and the you that never will
but still here we lie
tender and trusting and true
with everything that we’ve been through

All the glory
all the pain
all the passion
that turns to ashes
only to rise again

Love is all
the laughter and the tears that fall
the mundane and the miracle
love is all
all is love
the careless word, the healing touch
the getting and the giving of
all is love