دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

یه دنیا کار

سلام دوس جونا خوبین؟

من؟عالیم از این بهتر نمیشه,نخ سوزن که خونمون کاملا بهم ریخته کلا دیگه لباس تمیز نداریم و داریم تحت plane  لباس کثیف اما قابل پوشیدن زندگی میکنیم.میدونی دارم به چی فچ میکنم؟اینکه من بسیار بسیارسر آشپز خوبیم.میدونین که ,از همونا که میگن مواد لازم:.....اینقد,......به میزان لازم,......یک بند انگشت(حالا بند انگشت بند انگشتی یا گودزیلا معلوم نیست.)

ولی من خیلی کار درستم. الان داشتم سالاد الویه دیشبو میخوردم و به خودم آفرین میگفتم.تازه من بالای سرش هم نبودم و کاملا به صورت تحت لیسانس تهیه شد.

من امروز تعطیلم,درست که 2 شنبست ولی3 نفر در کبک به خاطر ریختن سقف به دلیل سنگینی برف کشته شدن و مدرسه ما برا بازدید فنی تعطیل,خدایشان بیامرزد چون من همیشه 2شنبه ها برا مدرسه رفتن مشکل دارم از فرط زرنگی و همیشه سر این مسله با علی یه contact کوشولو داریم,بیچاره صداش از تنبلی من در میاد.

بزارین یه جور دیگه به مسئله نگاه کنیم,الان که من در خدمتتونم یه کوه لباس در اتاق بغلی منتظر نوبت حمومن.خونمون مثل بازار شام توی فیلماس و اندی هم داره با آخرین توان جیغ میزنه خوشگلا باید برقصن و من واقعا موندم که نکنه بدش بیاد پس(................)  ببخشید که معطل شدید.

آره دیگه ما اینیم,وای بچه ها ما آخر هفته داریم میریم کنسرت اندی و سپیده.وقتی بلیتو خریدیم یه ساعت داشتیم فچ میکردیم سپیده چه صیغه ایه؟حالا بعد از خریدن بلیت تازه فهمیدیم میزا 10 نفرس.خوب دیگه خودتون فچ کنین من با این سوتی های ضایع چند تا سبیل هم بشین بغل دستم.

فردای خریدن بلیت من داشتم برا بچه ها تعریف میکردم که در همان لحظه3000 volunteer  پیدا شد.

نه که من خیلی محبوبم,ملت دلشون نمیخواد این فرصت طلائی رو از دست بدن.4ساعت اونجاییم خدا میدونه من قرار چه سوتی های استثنائی بدم.خودمم بعدش یادم نمیاد,هی به علی میگم یادش بمونه بعدش بهم بگه,ولی اونم سعی میکنه فراموششون کنه.

خلاصه ظرف 3 سوت میز ما و میز بغلی پر شد,من موندم چرا این کنسرت گذارا فروش بلیتشونو contract نمیکنن به من؟100%سود خالص

حالا فردا هم باید برم به قول دوست جون پیمان شلوار کنسرت بخرم.(علی,بالاخره نگفتی یعنی چی این.؟؟؟؟)

به قول سریال ماه رمضون1000 سال پیش:حالا من چی بپوشم؟

اضافات:راستی راستی من چی بپوشم؟

اضافات:خدایا شکرت.

نظرات 7 + ارسال نظر
م دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://smrb.blogsky.com/

آره این کنسرت اندی هم مثل همین کنسرت اندی امشب ... با یه کوه رخت تو اتاق کنار و یک علی بیچاره ... و البته یه شلوار کنسرت منتظر پشت ویترین D-:

دارم اصلا به عشق شلوار کنسرت میرم.حالا یه بار یادم بیار جریانشو تعریف کنم.

ؤ دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

الکس دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

راجع به اینکه چی بپوشی : اول یکی باید به خود من بگه چی بپوشم (آخه بدبختی شلوار کنسرتم هم کثیفه

Dovoman ham inke shoma ham sar ashpaze khoobi hasti , ham recipe nevise khoobi va ham nazere khubi( natijeye hamaro dar sald olvieh didi) va sevoman khoda ro shokr ke emruz madresatun tatile chon to be har hal nemirafti ,hala hadeaghal gheibat nemikhori, badesham ishalla ye rooz khodet concert bezari ma belitet ro befrooshim.
قربونت

اولا خدا به شما هم یه شلوار کنسرت عطا کنه.ما که بخیل نیستیم.
دوما هم ما اوچیکیم.
سوما حق با شماست.احتمالا نمیرفتم.
چهارم من کنسرت بذارم یعنی من خواننده بشم؟وااااااااییییییییییی آقامون چی میگه پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینا سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ http://sokoout.blogsky.com

چچمیدونم برو بیژامه باباتو بپوش
بیا عزیزم اینم به قول سریال ۱۰۰۰ سال پیش ماه رمضون
مرسی که سر زدی حتما بیا بازم میام گلم بابااای منو لینک کن منم میلینکوندمت

م چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

یا هنوز در همون plane داری زندگی می کنی ... یا الان در راه کنسرتی ... البته با شلوار.
در هر دو صورت بگم که من دارم از حسودی می ترکم!

خدا نکنه. من plane رو عوض کردم.

مهسا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/

سلام سارای عزیزم
ببخش دیر جواب کامنت هات رو دادم
دوست عزیزم من شما رو لینک کردم
خوشحال می شم دوستیمون ادامه دار بشه
برات آرزوی بهترین ها رو در سال 87 دارم

یارا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://yara86.blogfa.com

کی هست حالا این کنسرت اندی؟ من که یه بار رفتم کسرتشو خیلی حالگیری بود خوشم نیومد.. ولی فکر می کنم این دفعه این جاش بهتر باشه.. حالا امیدوارم خوش بگذره بهت..
برای سال تحویل راستی کجایی؟؟؟

salam yara joonam.eedet mobarak.man natoonestam dirooz inja ro chek konam.concert fardast.dishab ham khoone yeki az bacheha boodim.jat besyar khali

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد