دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

بازگشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام دوستم جونا

اینا رو دارم تو فرودگاه مینویسم.(میدونین که آبجیتون اخر شانسه,پرواز 2 ساعت تاخیر داره.)

خلاصه اینکه واقعا از حجم کامنتاتون خجالت کشیدم.(بابا جون,چرا میاین میخونین میرین؟من دل دارم به خدا!!)

بهناز جونی,به محض اینکه خواهر مادرو پیچوندم je vais tu telephoner .(مخلص کلام ما مخلصیم,شیرینی فراموش نشه.)

حالا که دارم میرم تو آسمون و پام رو زمین نیست بذارین بگم:خدا جون خیلی چاکریم,خدایا من پروازم خوب نیست.(ای سارای بچه پرو,خجالت نمیکشی؟دیشب خدا جون کجا بودن؟    *هان؟دیشب؟من؟من کیم؟تو کی؟اصلا چی میخوای؟منو از کجا میشناسی؟     _من وجدان شیر فرهادم.    * داداش اشتباه اومدی,من سارام.      _ اینو که خودم میدونم,ولی خوب آخه خودت که وجدان نداری آخه.  *عزیز بیخیال شو برو دنبال زندگیت.  _ نمیرم باید اصلاح شی.  *میری یا بزنم لهت کنم؟؟؟؟)

خوب من شرمندم,این وجدان شیرفرهاد قاطه یه وقتا میاد سراغ من.

امروز از بس من ماشالا همه چی تمومم وقتی زن عموی علی اومد و یه مشت شوکولات آورد که بیارم ایران تازه بنده دوزاریم افتاد که شوکولات نخریدم.البته برا ما هم خریده بود ولی خوب اون برا من هم بس نبود.

دیگه بدو بدو رفتم centre vill وخودمو خجالت دادم.(آخ,کاش یه نفر برا من این همه شوکولات خوشمزه میخرید تا از اینم تپل تر شم.)

خلاصه علی که اومد من هنوز مشغول بستن چمدون بودم,Cab اومد هنوز داشتم فس فس.میبینین؟(ای سارا,آخه دختر تف به ذاتت,چرا اینقد تنبلی؟هان!!!خوبه مامانت اینجا نیست,اون علی بدبخت هم از ترس اینکه قلدر خانم لهش نکنه جیکش در نمیاد.) خدایا,یه پست جدا ازت تشکر میکنم اینو علیالحساب داشته باش از ما......شکککککککککککککککرررررررررت.

بقیش باشه بعدا............................

 

 

 

این مال اون شبیه که میخواستیم بریم.تو فرودگاه نوشتم.واقعا که عمر آدم چه زود میکذره.

زود میام......

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

ساراجون سلام من تازه وبلاگت را پیدا کردم .توی پست اولت نوشته بودی هر کی سئوال داره ایمیل بزنه می شه ایمیلت را بدی چون هیچ جای وبلاگت نبود.ممنون

chashm inam e-mail sara_sunny2004

ال - وای پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://ly.blogfa.com/

تو ایران همیشه پروازها تاخیر داره!
اما خدایی بد شانسیما تو از اون کله ی دنیا زدی اومدی ایران ما ندیدیمت! :دی
چشم علی آقا روشن ;-)

میترا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://mywrites.blogsky.com/

تو دیگه کی هستی تو فرودگاهم مینویسی ............

مهسا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوش اومدی
رسیدنت بخیر جیگر
زود بیا تعریف کن ببینم نظرت درباره این خراب شده چی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد