دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

دردسر های یک سارا !

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

وجدان درد من!!!!!!!

سلامممممممم
خوبین؟
منم خوبم.نمیدونم چرا فکر میکنم دارم دوباره عاشق میشم,یا شدم یا هر کس دیگه تو این هوا عاشق میشه؟(اینو زیاد مطمئن نیستم)
مخلص کلام ,28 اردیبهشت سالگرد جشن عروسی من و علی جونم بود.
(هر چند که اون روز برا هر دومون روز سخت و خسته کننده ای بود) اما دارم به یه سالی که بینمون گذشت فکر میکنم,میدونم برا علی هم سخت بود ما هیچ کدوم تجربه دور بودن از خانوادهامون رو نداشتیم اون هم اینقدر دور و اینقدر هم طولانی.
و در این مدت علی مثل یه آدم با تجربه و خیلی بزرگتر از سنش عمل کرد,ازم مثل یه بچه کوچولو ازم نگه داری کرد,مخصوصا اون اول که بر خلاف انتظار خودم برا خونه و مامانم خیلی بیتابی میکردم.(خیلی عجیبه,چون من اون روزی که داشتم از خونه میرفتم بیرون حتی یه بار هم برنگشتم پشت سرمو نگاه کنم.)
علی هم درس خوند هم کار کرد تا من احساس کمبود نکنم وفکر نکنم رفاه خونه پدریمو از دست دادم.
علی برام کالج پیدا کرد,علی برا انگلیسیم بهم کمک کرد.(مدت ها باهام بیرون از خونه و تو خونه انگلیسی حرف میزد.)
من تو تمام این مدت مثل بچه ها لجبازی کردم,عصبانی شدم,نمیدونم ولی هر چی این روزا دارم به خودم,زندگیم و کلا همه چی فکر میکنم کمتر چیزی دستمو میگیره.میخوام بدونم من از خودم چی گذاشتم؟
من چی کار کردم؟وای علی............دارم از عذاب وجدان میمیرم.
و اما,این احوالات به جای اینکه رفتارمو بهتر کنه بیشتر منو وارد موضع دائما طلبکاری کرده.
وای خدا جون منو دوست نداری به این علی بیچاره رحم کن,چرا من آدم نمیشم؟


خوب خوب,زیاد جدی نگیرین,من از این بگیر نگیرا زیاد دارم.
و اما,سالگرد عروسی رو رفتیم اتاوا.اونجا فستیوال لاله بود.اینقدر عکس گرفتم که خودم داره حالم بد میشه.(من شخصا فچ کنم من رکورد عکس با لاله رو به دست اوردم.)
دیگه نمیگم چقدر قشنگ بود که مبادا دل کسی بخواد.وای که از بالای پلش چقدر غروب خورشید خانم قشنگ بود و قشنگتر از اون که همون موقع به صدا کنار گوشت بگه تو خورشید زندگی منی. و از همه بهتر اینکه دوست عزیزتون اون صحنه رو براتون ابدی کرده باشه.(با عکس)
علی خیلی دوست دارم
میدونم خیلی عشقولانه ای از آب در اومد ولی مگه من دل ندارم هااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اضافات: خدا جونی شکرت.
اضافات: اتاوا دوست دارم (چه بیمعنی!!!!!!!!!!)
نظرات 14 + ارسال نظر
دوست جون پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

من نمی دونم چقدر یه آدم می تونه خوب . با محبت و با معرفت باشه . ولی سارا جان تو رکوردش رو شکستی و من باید بدون اغراق بگم که تو مهربون ترینی.

merci,but as you know,you are the best.

مهسا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/

سلام
ما کی گفتین دل نداری ؟
گویا خودت خودت رو دست کم گرفتی
هیچ وقت برای جبران دیر نیست اونم برای مردی که انقدر با شعور و با محبت و فداکار هست

وااااااای مهسا جونم چقدر تو مهربونی.

مهسا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/

یک چیز دیگه هم بگم ؟
با خارجی شو یکم
تو که بهتر می دونی منظورم چیه
من که تو اون مدت انقدر فیلم هندی تو خیابون میدیم دیگه کم مونده بود حالم بریزه به هم
خود میدونی که چقدر خارجی ها رومانتیک و البته از نظر ما ایرانی ها یکمی خل هستن
اما به نظر من خوبه ما هم یاد بگیریم از بعضی جهات خارجی باشیم

سهی خودمان را میکنیم...............
ولی خواهر من یه هوا خجالتیم!!!!!!!!!!!

یارا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://yara86.blogfa.com

سارا جون سالگرد ازدواجتون مبارک باشه خانمی....و بهت تبریک می گم به خاطر داشتن همچین همراه با شعور و مهربونی...امیدوارم هردوتون کنار هم همیشه برای خوشبختی بیشتر تلاش کنید...
بوووووووووووووس

ممنون عزیزم.امیدوارم که تو و میرزات هم زود تر بهم برسین.

عسلی بار شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

عسلی سالگرد ازدواجت مبارک...
همیشه شاد باشی

ممنون عزیزم.

مریم شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://mayjoon.blogfa.com

وای مبارکه... چقدر سالگرد عروسیمون به هم نزدیکه همش به فاصله یه هفته... می گما این داستان ماجراهای دوستی و آشنایی رو نصفه گذاشتی . من متوجه نشدم چطوری یهویی عروسی شد.... می شه بقیه اش رو لطفا تعریف کنی

sur i gonna countinue,thanks a lot

آریانا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://aaryanaa.blogsky.com

مبارکه مبارک .به پای هم پیر بشید ...

ممنون ولی نمیشه جووون بمونیم؟؟؟؟؟

سارا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://sasarvi.persianblog.ir

خوب یکساله شدن رابطتون رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه همینطور خوب باشید.
آدرس اون تسته اینه:
http://www.askmarsvenus.com/love-tests.php
ولی خوب به این تست و اینجور چیزا خیلی اعتماد نکن. اینها رو محض خنده و فان گذاشتن وگرنه که نمیشه برای همه یه نسخه رو پیچید و گفت که با این ملاکها طرف آدم ازدواج هست یا نیست!!
خوب باشی همنام من ;)

لیلیوم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ق.ظ http://mydailylife.blogfa.com

چقدر خوشحال شدم وقتی فهمیدم تو و علی زن و شوهرید . ایشالا که سال های سال به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنید و از با هم بودنتون لذت ببرید .
نمی دونم چرا من فکر می کردم شما دوستید و قصد ازدواج دارید !!!

خوب لیلیوم جونم ما دوتا باهم دویت هم میباشیم.
زن و شوهر بودن که با دوست بودن منافاتی نداره. داره؟؟؟؟؟؟

یه کوچولو واقاییش دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام...سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم..انقدر یه سال زود تموم میشه...من اپم..یه سری بزن

افق دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام سارا خانوم... من تازه اومدم تو وبلاگت ... سالگرد گذشتتون رو تبریک می گم... ایشاالله که صد سال کنار هم باشید (خوش و خرم).. حالا نمی شد از این عکس های که انداختی یه چندتایی رو بذاری تو وبت تا ماهم فیض ببریم...؟؟؟؟؟ فقط تعریف بلدی بکنی...
به وب من هم سربزن ... اگر هم خواستی تبادل لینک کنیم.. خبرم کن...
موفق باشی...

افق سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام سارا خانوم... مرسی از اینکه به وبم سرزدی ... من که لینکت کردم.. اما تو رو نمی دونم.... (اون شکله که داره ریسه می ره از خنده)

مهسا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/

سارا جون خوشگله معلومه کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهربون ترین سارای دنیا کجاییییییییییییییییییییییی

نهال پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه! چرا از قبل اعلام نکرده بودی که من بهت تبریک بگم؟؟؟؟؟؟

بعدم چرا چه با گوشی خودم و چه با اون سایته بهت اس ام اس میدم نمی رسه بهت؟؟؟
هان؟هان؟هان؟هانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدم تو کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد